EsilehtToote mittevastavus

Toote mittevastavus

Kukkur.ee rahakotid ja kaarditaskud on hoolikalt ja kvaliteetsest materjalist valmistatud looming. Pakume vaid tooteid, mis vastavad Eesti ja Euroopa Liidu tootmisstandarditele ning on läbinud kvaliteedikontrolli. Sellegipoolest ei saa välistada, et üksikud tooted on defektiga ja vajavad väljavahetamist*.

Kui teil on etteheiteid Kukkur.ee veebipoest ostetud toodete kvaliteedile, siis võtke ühendust Kukkur.ee veebipoega e-posti aadressil info@kukkur.ee

Saadetud e-kirjas palume märkige järgmist:

1. Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2. Toote nimi;

3. Ostu kuupäev;

4. Tellimuse number;

5. Puuduse kirjeldus;

6. Võimalusel lisage arve koopia.

Kukkur.ee vaatab laekunud taotlused läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taotluse kättesaamisest.

Juhul, kui leiab tuvastamist toote mittevastavus, asendab Kukkur.ee puudustega toote ja hüvitab kliendile tasutud postikulud või tagastab kliendile tasutud ostusumma.

* Pretensioonide esitamise õiguse alla ei kuulu toote väärkasutamine (kui proovite näiteks kaardi-, raha või mündihoidjasse mahutada enam kaarte või sularaha või suuremate mõõtmetega kaarte kui toote kirjelduses märgitud, võib kaardihoidja sulgemissüsteem kahjustuda). Sama võib juhtuda, kui ületäidetud rahakott maha pillata. Eelkirjeldatud juhtumide puhul kliendil toote väljavahetamise õigust ei ole.

Lisaks ei kata toote mittevastavus raha-, kaardi- või mündihoidja mittesihipärast või ebamõistlikku kasutamist, toodete kahjustamisest, kukkumisest või põrutamisest tingitud vigu ega toote tavapärast kulumist.